diiigikala

بایگانی
کلمات کلیدی

۶عادت صحیح برای تمیز کردن پوست

۶ تمیز کردن پوست

عادت صحیح برای تمیز کردن پوست

۴۸ مدل لیزر پوینتر درجه یک موجود در بازار

لیست قیمت ۴۸ مدل لیزر پوینتر درجه یک موجود در بازار

لیزر پوینتر درجه یک موجود در بازار

لیزر پوینتر درجه یک

۳۳ مدل دستبند پاراکورد و نجات + خرید

لیست قیمت ۳۳ مدل دستبند پاراکورد و نجات + خرید

دستبند پاراکورد و نجات + خرید

دستبند پاراکورد و نجات

۳۳ مدل میله بارفیکس + خرید

میله بارفیکس + خرید

میله بارفیکس

لیست قیمت ۳۳ مدل میله بارفیکس + خرید

۴۴ مدل هدست گیم و بازی

هدست گیم و بازی

خرید اینترنتی ۴۴ مدل هدست گیم و بازی

۴۲ مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

خرید ۴۲ مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

جلیقه نجات شنا در بازار

جلیقه نجات شنا

جلیقه نجات

بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون

خرید اینترنتی ۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید

۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر

لیست قیمت ۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید

خرید اینترنتی ۴۴ مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

کش پیلاتس از جمله لوازم تناسب اندام بوده که می‌توان با آن فعالیت‌های متنوع را انجام داد و در نهایت موجب تقویت و فرم‌دهی به عضلات می‌شود. دارای سه نوع نواری، دسته‌دار و حلقه‌ای بوده که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که در این مقاله به بیان آن می‌پردازیم و در ادامه نکات مربوط به خرید این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

ضرورت خرید کش پیلاتس

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت
خرید اینترنتی ۴۱ مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت

یکی از سبک‌ترین لوازم تناسب اندام و در عین حال قیمت مناسب، کش پیلاتس بوده که هم در باشگاه و هم در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان حرکات بسیار متنوعی را با آن انجام داد. دارای سه نوع حلقه‌ای، دسته‌دار و نواری بوده که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند، کش حلقه‌ای ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر بوده و برای تقویت عضلات نیم تنه پایینی به کار می‌رود. به منظور تقویت تمامی عضلات بدن می‌توان از کش‌های دسته‌دار استفاده کرد و همچنین برای انجام حرکات کششی و استقامتی مناسب است. از کش‌های نواری نیز می‌توان برای انجام انواع حرکات کششی، استقامتی و قدرتی استفاده کرد. اگر قصد خرید کش پیلاتس را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی نکات مربوط به خرید این محصول بپردازیم.

نکات مربوط به خرید کش پیلاتس

کش پیلاتس ابتدا جنبه‌ی درمانی داشته و برای توانبخشی افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت اما به تدریج با اعمال تغییراتی بر روی متوجه شدند که می‌توان از آن به عنوان تقویت کننده‌ی عضلات و فرم دهی به آنان مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین دارای نقش کمکی برای کاهش نیروی وارد شده به فرد و باعث افزایش توان برای انجام حرکات می‌شود. حال به بیان نکات مربوط به کش پیلاتس می‌پردازیم:

قبل از خرید مشخص کنید که چه نوع حرکاتی را می‌خواهید با کش پیلاتس انجام دهید، حرکات به چندین دسته‌ی کششی، قدرتی و استقامتی تقسیم‌بندی می‌شوند، که هر کدام از کش‌های حلقه‌ای، دسته‌دار و نواری برای انجام یکسری از حرکات مناسب است که در قسمت قبل آن‌ها را بیان کردیم.

کش پیلاتس از پلاستیک فشرده و محکم ساخته شده است، بهتر است خرید خود را فروشگاه‌های معتبر و برندهای شناخته شده انجام دهید چرا که محکم بودن آن از موارد بسیار مهم است، اگر کیفیت پایینی داشته باشد احتمال آسیب در هنگام انجام فعالیت افزایش می‌یابد.

در گذشته هر کدام از رنگ­های کش‌های پیلاتس نشان‌دهنده‌ی مقاومت و ضخامت خاصی بود و برای خرید، رنگ آن را مدنظر قرار می‌دادند، اما امروزه هر برندی رنگ مخصوص به خود را داشته و با برند دیگر ممکن است تفاوت‌هایی را داشته باشد.

در هنگام خرید کش پیلاتس توجه داشته باشید که قابلیت شستشو داشته باشد، ممکن است بخواهید از آن در فضای باز استفاده کنید، بنابراین مهم است که قابلیت شستشو داشته باشد.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت
خرید اینترنتی ۴۱ مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت

قیمت بسیار متنوعی دارد، بهتر است قبل از خرید با مربی خود مشورت نمایید.

برخی از مدل‌ها دارای قابلیت حمل بوده، درون محفظه یا یک قوطی قرار گرفته که می‌توانید به راحتی آن را با خود جابجا نمایید. توجه داشته باشید که این کش‌ها دارای وزن کمی هستند و می‌توانید آن را به راحتی در ساک ورزشی خود قرار دهید و یا هنگام مسافرت با خود به همراه داشته باشید.

برخی از مدل‌های کش پیلاتس صرفا برای افراد حرفه‌ای و برخی دیگر برای افراد مبتدی مناسب است، پس لازم است که در هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

مدل‌های ضد حساسیت کش پیلاتس برای خرید مناسب‌ترند چرا که در تماس مستقیم با پوست قرار دارند.

دارای طول متفاوتی بوده و برخی از مدل‌ها دارای چندین اندازه در یک بسته بندی هستند که برای خرید انتخاب مناسب‌تری می‌باشند.

 

خرید اینترنتی ۴۴مدل بهترین کش پیلاتس + قیمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی